Kedeng Kedeng!! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jikke Notebomer - WaarBenJij.nu Kedeng Kedeng!! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jikke Notebomer - WaarBenJij.nu

Kedeng Kedeng!!

Door: Jiksel

Blijf op de hoogte en volg Jikke

25 Juli 2006 | Denemarken, Kopenhagen

Jemig Jik wat ben je snel om nu alweer een berichtje op het internet te zetten. Ja, jongens dat vind ik zelf eigenlijk ook wel. Maar goed ik zal jullie eerlijk bekennen dat heeft ook wel een reden kan ik vertellen, want ik zit namelijk in de trein en wel te verstaan in de intercity naar Kopenhagen, Ja alweer ja, was net even terug gekomen afgelopen zaterdag en nu maandag ga ik alweer die kant op. Misschien is Kopenhagen gewoon wel mijn terrein waar ik me prettig voel. Nee, dat is gekheid want iedereen weet dat GROTE steden nou niet echt mijn ding is. Maar voor korte tijd is het best leuk. Zoals jullie laatst hebben gelezen was ik op een andere school laatst om mijn chauffeurs kwaliteiten te laten zien. Nou door die “geweldige” kwaliteiten kwam ik in aanraking met andere school genaamd Hellebaek en die zochten ook iemand met groot rijbewijs voor het zomerkamp voor jeugd. Dus ik ben de beroerdste niet zoals ik mezelf wel vaker noem. Dus ik heb me keurig aangeboden en heel bescheiden opgesteld dat ik waarschijnlijk wel met een minibusje vol jeugd overweg kan. Dus vandaar weer een hele trein reis van 4 uren voor de boeg. Ja, ligt niet echt naast de deur bij Holsted. Maar voordeel is van treinreizen je rijdt niet zelf je zit comfortabel en je kan als je wil ook nog wat doen. Qua werk of brieven schrijven, boek lezen. Heb boek lezen mezelf maar even vrij af gegeven, want ik val door de trein dan steeds bijna in slaap en dat is verdraaid lastig als je aan het lezen bent. Je moet steeds weer hetzelfde opnieuw lezen en dat is niet echt geweldig. Dus vandaar val ik jullie maar even lastig met een hoop onzin. Want ja, daar zit ik ook vol van.
Nou ik kan je wel vertellen nu dit is zeker iets dat jullie willen weten en dat is ik heb ongelooflijk last van KONT!!!! Niet te geloven maar dat komt ik heb er vanmorgen een spuit in gehad de allerlaatste vaccinatie voor vertrek. Ik weet niet van de andere heb ik geen last van gehad, maar misschien was mevr echt aan het darten terwijl ze hem gaf. Ja, je weet het niet maar terwijl ik zit of loop blijft het wat zeurderig pijn doen. Ik ben ietwat kleinzerig dus dan begrijp je wel dat het heel lastig voor me is om dit te hebben.
Dus ik ben nu weer onderweg en doe vrij weinig behalve mijn tijd wat te verdoen om jullie onzin te laten lezen, maar het gaat eigenlijk heel goed met mij. Het is het wachten op toestemming om te vertrekken naar Namibië. Welke toestemming denken jullie dan. Nou eigenlijk is het gewoon zo dat als team moeten vertrekken en niet iedereen heeft voldoende studiepunten omdat ze teveel in de zon hebben gelegen of te veel van de sneeuw hebben genoten. Nee, mensen daar hoor ik niet bij. Ja, tuurlijk wel van de zon genieten en sneeuw maar precies genoeg om een goede buffer op te slaan. Maar we hebben er al heftige discussies over gehouden dat mensen die klaar zijn ook moeten wachten op mensen die gewoon ronduit lui zijn geweest. Wij vinden van niet, maar ze hebben een klein beetje moeite mee om alleen Elena en mij weg te sturen en 4 langer te laten wachten. Nou ja, ik zie probleem niet zo, maar je moet maar zo denken ze zijn gek op vergaderen hiero. Maar ondertussen heb ik verdraaid leuk tijdverdrijf leer nog meer mensen kennen en mijn netwerk wordt alleen maar groter en groter en dat is echt super leuk. Zelfs de dokter in Juelsminde is een ongelooflijk tof mannetje waar ik mee lezen en schrijven kan, want die man heeft echt ontzettend veel geholpen om ons er allemaal voor de laatste vaccinaties er tussen te drukken. Heb hem en zijn verdraaid pijnlijk prikkende assistente maar van chocola voorzien, want de Denen hier zijn echt gek op chocola!!! Ja, we noemen het goed Netwerken !
Dit is een kleine tip voor iedereen die misschien soms iets heel snel moet hebben van dokters. Neem iets lekkers voor assistente mee en ze doen alles voor je. Tenminste…………
Zo dit was het niet dat ik al in Kopenhagen ben maar anders komen jullie nooit meer bij PC vandaan.

Leafs

  • 24 Juli 2006 - 22:42

    Antoon:

    ben ik blij dat je niet tot kopenhagen doorgetikt hebt. kom net van m'n werk. denk lees de update nog even. ist zomaar veel later. duik gauw m'n mandje in. morgen moet ik om 8u in kollum staan. en dan door naar schiphol.

    blijf spannende verhalen schrijven!

    groeten

  • 25 Juli 2006 - 18:39

    Greetje:

    Nou dit is me weer wat. Ik geef je als goede (ex)collega advies voor je kont volgens NHG-standaard: koelen, hoog houden, niet belasten, rustig aan, schokdempende spijkerbroeken dragen.
    Bij aanhoudende klachten: niet zeuren, gewoon doorhobbelen.
    Exp.
    Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Jikke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 38444

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 17 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: