Groet'n uut Rimboe - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Jikke Notebomer - WaarBenJij.nu Groet'n uut Rimboe - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Jikke Notebomer - WaarBenJij.nu

Groet'n uut Rimboe

Door: Jiksel

Blijf op de hoogte en volg Jikke

29 December 2006 | Namibië, Windhoek

Zo ff snel want mever hier heeft vakantie en ik wil iedereen hierbij even laten weten dat ik jullie allen een geweldig nieuwjaar wens en ik hoop dat jullie kerst dagen net zo geweldig waren als die van mij.

wat heb je dan gedaan Jik???? vertel vertel......

Nou ik zal je zeggen ik heb rond mogen reizen in het nationale Ethosa park en van allerlei wilde beestjes mogen bekijken en niet aaien, erg jammer, maar gelukkig hebben we de fotos nog....
ja, leeuuwn, olifant, giraf, impalas antilopen, zwijntjes, schilpad, appjes, je kan het zo gek niet bedenken of het was er. super zou ik zeggen.
we zijn ook nog naar Rucana waterfalls geweest ook geweldig met 10 man. dit was super en dan voor de kerstdagen heb ik bij de Himbas mogen leven ook super kan ik zeggen geheel in traditionel kleding stijl maar dat zien jullie allemaal wel op de fotos.
ik ben nu onder weg naar zambia victoria falls om daar met Arjan en elli nieuwjaar te vieren en dan volgende week is weer terug naar huis... ja, dan nog een kleine campagne opstarten voor testing van de Himba mensen op HIV/AIDS dus nog ff wat werk te doen.

dit was het
blijf gezond ook volgend jaar en volgend jaar kom ik ook weer terug...

Leafs

  • 30 December 2006 - 12:34

    Dewi:

    Geweldige foto's Jik. Ben echt super trots oop je. Het staat je wel hoor zo'n Himbakledij...
    Dion vind vooral de leeuw mooi en vraagt of je die kunt meenemen. Anders wil hij wel bij jou langs komen.
    Pop, Happy new year en tot in 2007.

    Kus Dewi Arjan Dion Maite

  • 30 December 2006 - 17:08

    Antoon:

    Ook een heel gelukkig 2007. wees voorzichtig met vuurwerk daarzo.. de wetten zijn daar vast minder streng ;)
    tot volgend jaar.

    x

  • 30 December 2006 - 18:40

    Jessica:

    Hoi Jikke

    Wij wensen jou een heel goed en gezond 2007.

    Liefs Sjaak, Jessica en Naomi

  • 30 December 2006 - 18:45

    Gerrit En Femke:

    mooie borsten hoor, trouwens leuke foto's allemaal.
    Groeten van ilse

  • 30 December 2006 - 21:09

    Ja Ikke:

    zo lekker bruin,super ervaring denk ik.Niet weer terug naar nederland, zeker?
    Mooie foto s

  • 31 December 2006 - 15:38

    4bj:

    Klasse foto,s Jik. en inderdaad de mooiste 2 heb JIJ.! Alvast heel goed begin 2007 maar dat lukt wel alleen wel eff wennen oud/nieuw met 35 graden. Have fun.Kissssss

  • 02 Januari 2007 - 21:03

    Tiny:

    Jikke, gelukkig 2007!
    Prachtige foto's

  • 02 Januari 2007 - 21:56

    Anneke N:

    Ha die jiksel, de allerbeste wensen meid voor jou en een goede gezondheid, wat een geweldige foto's en ze hebben het over de borsten maar die kontjes....Ook nietonaardig. Het is maar waar je op valt. Dat wordt wennen als je terugkomt. Ben benieuwd hoelang jij het hier uit kan houden want eerlijk gezegd het is daar wel erg mooi. Geniet nog eventjes het kan nog en heel veel succes.

  • 03 Januari 2007 - 07:54

    JD En Sietske:

    Hé Jikke

    Wij wensen jou een ontzettend mooi en goed 2007 toe.

    Groetjes JD en Sietske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Windhoek

Jikke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 38432

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 17 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: